Maria Bengtsson

hela helgen :)

Kategori: Allmänt

I torsdags satt vi hemma hos ann-christine och peo och drack lite öl och åt pizza i den underbara värmen på balkongen! det var så fruktansvärt skönt, härligt väder och kanon och va är bäst då om inte en kall öl! :) *mums!*

i fredags efter kalaset så åkte vi och grillade i sisjön så det blev årets första grillning då! :)

 
igår tog jag med mig ann-christine och nathalie och åkte till orust, vi kände för att grilla, så vi köpte med oss kött och potatissallad ut, skönt väder sol och landet måste man grilla då :) vi ringde och kolla om anders och jonna skulle komma ut och sen kom även michael dessi och amanda ut med! så hela familjen var där utom Peo! ;)
maten blev supergod, va så gott årets första flintastek mums men som alltid när man grillar nåt sånt gott då äter man alldeles för mycket så jag var super mätt sedan!



Michael fråga om ja hade lust att ta en monopol runda och det hade jag ju givetvis annars skulle jag bara sitta hemma och ha tråkigt! så drack lite malibu och fruktsoda så han fick köra hem mig sen :)
(måste jag skriva att michael vann?) det gjorde han faktiskt! nu är det bara jag som ska vinna med, kommer ALLTID 2a när vi 3 har spelat nu ska ja vinna!

Idag gick jag och dessi och amanda till ett lekstället som hette Önskelandet, va massa bollhav och roliga gångar och rutschkannor och massa sånt! det va skoj men svettigt efter ett tag att krypa runt så! =) men amanda hade roligt! på vägen därifrån så stod Roland Mcdonald på frölunda torg scenen och sjöng och lekte med barnen vi fastnade där en stund :)
Och under tiden passade michael på och laga mina bromsar!! så nu har jag en bil och inte ett Jetplan! TACK TACK TACK!!




Får Avsluta detta megainlägget med en bild på bilen med nu då :)


Kommentarer

  • mamma säger:

    snyggt ställe du fotat bilen på , var är det någonstans ;) Kram <3

    2009-05-04 | 08:43:31

Kommentera inlägget här: