Maria Bengtsson

vart är citronsodan?

Kategori: Allmänt

Kunde inte somna igår kväll, och när ja låg där och tänkte och funderare så hörde ja plöstligt någonting! har aldrig tänkt eller hört det innan MEN min granne ovanför hade sex (haha inget märkvärdigt kanske) men har aldrig tänkte på att det hörs igenom golvet så, dem stönade högt ; ) haha! då slog det mig undra om det hörs när ja har sex då? Hemska tanke, kan bero på min loftsäng intalade ja mig själv, hade väl aldrig hört det om ja hade en vanlig säng? undra om ja nu då måste ha sex på soffan alltid eller om ja måste fixa en ny säng? HAHA vilket bekymer!

Hur som så när ja va hos ann-christine igår så blev ja sugen på Citronsoda ni vet den gula läsken
har inte sett den någonstans!! Undra om dem har slutat sälja den? HAR NI SETT DEN?

Kommentarer

  • DeA säger:

    Sådana har jag sett någonstans..

    2008-11-11 | 17:45:31
    Bloggadress: http://familjenab.blogg.se/
  • DeA säger:

    Det kan jag fan inte komma på, men vet att den SKA finnas i någon butik vi vart i.. undra om de va coop?!

    2008-11-11 | 19:45:47
    Bloggadress: http://familjenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: