Maria Bengtsson

ja galet var det!

Kategori: Allmänt

vilken underbar dag! =) idag har nog haft tur med det mesta!
Underbart väder när ja vakna, solen sken, bara det blir man glad av!
jobba fram till halv 11 sen så lassa snickarna in alla delar till köket och garderober i vardagsrummet där ja skulle börja tapetsera! ringde runt till chefen och till en annan kollega men vi beslöt att ja kunde åka hem! =D klockan halv 1 åkte ja  hem! hade fått det efterlängtade smset från 3butiken visade sig att ja fick en spilrans ny telefon och en nyare modell! k850i istället för min gamla k810i, det gick väl inte laga den!
    Maria blev väldigt glad iaf!

sen var det bodypump passet ja! såg verkligen fram imot det! och det motsvarade mina förväntningar, ja blev trött efter 20min trodde ja hade starkare och uthålligare muskler än så, då var det 40min kvar! men klarade det och känner mig nöjd nu så här i efterhand!
ska nog boka ett nytt det var kul!!
testa testa om ni inte gjort det!! =D

Kommentarer

  • Mange säger:

    så bra att du fick en ny mobil =D

    2008-05-22 | 10:48:11
  • julia säger:

    Du kan mera än vad du tror tjejen!!! tillsammans kan vi lyfta berg ..du å jag!! ska vi testa? och då kanske på lördag kväll?efter några...Loka!!KRAM -tack för du räddade min dag!!

    2008-05-22 | 20:43:09
  • castru säger:

    Fan, jag vill också ha den mobilen :D avis

    2008-05-22 | 21:00:29
    Bloggadress: http://castru.blogg.se/
  • castru säger:

    Tack ^_^

    2008-05-27 | 19:39:14
    Bloggadress: http://castru.blogg.se/

Kommentera inlägget här: