Maria Bengtsson

firmaresa, begravning oo helg!

Kategori: Allmänt

hänt mycket sista tiden, förra lördagen åkte en del av mina kollegor Och ja självklart! till danmark! har aldrig druckit så mycket öl, kanske inget och skryta över men då mina kollegor är nästan bara 40 allihopa va bara typ 2 som va under 40 och dem e typ 30 haha och lilla jag! men dem e så snälla tar hand om mig! vi åkte bara båt typ, hade fint väder så satt ute på däck dem hade en bar längst upp =)
haha i danmark blev vi nog lurade på ett par hundralappar då vi skulle betala alla ölen vi köpt, det blev iaf att ja fick betala 200kr för 2 öl, vilket den ena ja inte ens hade börjat på ! så det glaset fick följa med till båten!


Några av kollegorna, Mats (vit skjorta, rolf röd ttröja och Patrik)


(Peter, Bernt, Mats, Lars, Bert)


(tysken, robban, och kinesen)

glaset fick dock inte plats i väskan sen, så ställde det på en toalett! =)


Kul resa! =)
Söndag va lika med väldigt seg dag, då va dessa 2 mina bästa vänner! sen blev det grillning och bad (iaf för en del) :D

Veckan har det va jobb, i onsdag begravning! lite tråkigt, jobbet och ledsamt sådant! men han va gamal va väl dax kanske, men man gråter ju ändå lite! iaf jag, som börjar gråta då någon annan gråter!

Våran blomma! =)

Kommentarer

  • castru säger:

    Ja fy fan, jag gillar inte stlhmare nu -_- men din fest lät trevlig iaf ^^

    2008-05-31 | 12:47:38
    Bloggadress: http://castru.blogg.se/

Kommentera inlägget här: