Maria Bengtsson

Livet är inte till för att slösas bort? eller?

Kategori: Allmänt

ibland ska man inte ta allt för mycket förgiviet, har hoppats och hoppats men igår insåg ja att ja kanske bara hoppas förgäves? varför ska allt vara så krångligt för? men skitsamma ja ska leva mitt liv, leta nya människor och umgås med och ha roligt med! det borde väl finnas någon för mig? känner mig ensam nu, alla e borta, ingen och vara med nu ikväll, men skitsamma ja har övervunnit ensamhets känslan innan, så varför inte denna gången med? det går ju skitsamma ska ju ändå till jobbet imorgon och ska snart sova så skitsamma... nu har ja iaf konstaterat att mitt liv inte kommer vara som ja önskat, men vem vet det kanske bara blir bättre så här?

jaja skitsamma nog med deppigheter... klara mitt efterlängtade KÖRKORT! ja får köra bil!!! är det inte klokt! ja förstår det inte riktigt själv än men kul som fasiken är det att köra bil nu, nu vill ja bara ha min egna lilla bil ja kan tuffa runt i och bara inte göra nåt! då hade ja kunnat gör va som helst! =D Har haft världens bästa och grymmaste lärare! kommer sakna honom, och tiden i bilen tillsammans, det va en roligt tid!den e slut nu men vem vet kankse man träffar honom ute på krogen någon helg! =D Christian du är bäst!! Så nån som har en liten skitbil till salu säg till mig!

Kommentarer

  • Din syster säger:

    Lilla hjärtat, du har ju mig =)

    2008-06-23 | 07:41:58
  • Kolega säger:

    Grattis till körkortet Maria, Lasse fixar nog en bil till dig!

    Varför kom du inte och käka smörgåstårta på kontoret i torsdags?

    2008-07-02 | 18:26:07

Kommentera inlägget här: