Maria Bengtsson

Tack Hjärtat! =)

Kategori: Allmänt

Nu är julhelgen över för i år, tänk va man stressar julklappar ska köpas och allt ska bli så perfekt så går den dagen över på ett lite nafs!

Julafton firades ute på Orust med hela familjen mysigt =) sötast var när Amanda trodde pappa (hennes farfar)  var tomten fast han satt i soffan! :)

Men mycket mat oo fina julklappar fick jag :) hade tydligen varit snäll i år =)

jag fick:
2 lakan sett,
Handdukar,
Tacoskålar,
Presentkort på gulfynd,

Nödladdar till mobilen PERFEKT! (min telefon tar slut så fort) Brännskivor,
Bromsramp till bilen,
En fin ljuslykta (som mina djälva katter nu har krossat i golvet hade ställt den på ett bra ställe men dem lyckas ändå GAH)
En parfym addidas
Strumpor
3ÖL
hahah!

TACK FÖR ALLA JULKLAPPAR! =)
(känns som ja glömt nån hmm)




Juldagen åkte ja hem och fikade hos Michael o Dessi och lekte med dockan med Amanda.
sedan var det meningen med utgång på kvällen det började med Singstar hemma hos frida vilket var riktigt roligt hade aldrig testat innan men nu måste ja kanske skaffa mig nåt sånt spel själv så ja med har nåt roligt oo göra på mina förfester! =)
men det slutade med att en av oss haha först ramla ner i badkaret och prat i telefon där, och sen satt i städskåpet och sen hörde ja ett duns och då hade hon däckat på köksgolvet 22.45 så det blev inte så mycket till utgång då ja inte hade så stor lust att leta mig från henne till spårvagnen och dessutom hade ja min bil där så tänkte att ja hoppade över oo gå 
ut.


igår Annandagen så träffade ja Kerstin oo Richard fick en liten försenad födelsedagspresent av dem oo det var jättefint halsband med ett hjärta TACK! 
Sedan åkte ja hem till Ann-christine och spelade lite tvspel det gick väl sådär igår va? haha
och åt kyckling där *MUMS*
sen drog ja hem till mig bytte kläder fixa lite sen åkte ja till frida igen vi skulle göra ett nytt försök att gå ut, det gick mycket mycket bättre somnade vid halv 4 imorse
nu blir det väl lugnt får se vad som händer man vet ju aldrig Frida kanske får för sig att dra med mig på nåt hon hade lite planer! =)

Kommentarer

  • Ann-Christine säger:

    Ja du, det gick inget vidare...Vi måste öva lite mer ;-) Vi har tappat tempot lite haha

    2008-12-27 | 16:26:54

Kommentera inlägget här: