Maria Bengtsson

trots att ...

Kategori: Allmänt

jag är förkyld och mår jättedåligt så får man vara glad va?
JAG är glad för,
  • mitt körkort,
  • för min bror som hjälpte mig fixa en bil!
  • för steron ja fick av honom!
  • för han kom och hjälpte mig när ja låst in nycklarna i bilen!
undra vad ja skulle göra utan honom i stan? bra fråga! glad att han bor så nära iaf! =)
(gillar ju mina andra syskon med, så ingen blir puttig!! ) HAHA

OCH det ja är mest glad för! ÄR
att på lördag! ska ja få träffa honom igen =D han ja är lite förtjust i! ! privat, inte i nån bil, utan privat vi ska käka middag, festa och ha så jäkla skoj och alla mina glada vänner ska vara där är det inte underbart!! och, haha ja ska få ha min nya tröj/klänning!!

Hoppas bara min dumma förkyldning försvinner tills dess!



Vem vet om vi inte hittar på nåt sånt här med ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: