Maria Bengtsson

mitt liv

Kategori: Allmänt

mitt liv ikorta drag allt händer på en gång!
har blviit singel efter min stora förtret bara gråter och gråter och kan inte vänja mig vid att bo själv i min 1a som vi har bott i tillsammans i ett år, har gråtit i konstant 2veckor, det e jobbigare än va man kan tro, har aldrig älskat någon som ja älskar honom, men han mådde inte bra sa han, utan det va för bådas skull, men ser inget till min fördel då ja verkligen behöver honom har aldrig haft någon som är så bra som honom vet inte vad ja ska ta mig till!!!

blää! livet är bara skit! tur att man får åka oo leka med Amanda! blir glad av att leka med henne lilla solstrålen!



nu är det inte långt kvar till konserten heller så har nåt att se framimot iaf!

Kommentarer

  • castru säger:

    Jag hoppas att du snart kommer se nytt hopp i livet och glädjen igen.

    2008-04-11 | 17:35:56
    Bloggadress: http://castru.blogg.se
  • Anonym säger:

    *kramar om*

    2008-04-14 | 12:50:09

Kommentera inlägget här: