Maria Bengtsson

Nej e väl nej?

Kategori: Allmänt

Idag har varit en lugn lördag, åkte hem till michael och Dessi blev bjuden på mat och äpplepaj! Kollade på en hundfilm med Amanda, men hon trötta efter en stund och kvar satt jag och michael :)
sedan blev det filmen "allt om min buske" rolig film.

Fick ett litet oväntat sms nyss med blev lite ställd och förvånad! hade en stor diskusion med en kille för ett tag sen, var väl nåt på g men avslutade det helt och han sa att han aldrig skulle höra av sig eller störa mig mera, nu smsa han och saknade mig hm! Inte bra, jag vill ju inget o har ju sagt det! Kan det vara så svårt och förstå?!

Kommentarer

  • DeA säger:

    Killar är ett släkte för sig ;) Vad dom har innanför panngloben är det inte många som vet :)

    2011-02-20 | 23:48:48
    Bloggadress: http://familjenab.blogg.se/

Kommentera inlägget här: