Maria Bengtsson

Vinterdäck ON

Kategori: Allmänt

Sicken dag! Såg att det hade kommit snö! Jättekul i vanliga fall men just idag kändes det lite risky! Hade ju fortfarande sommardäck på min egna och firmabilen.


Hade iofs tid 11 hos däckfirman, kom dit och dem hade flyttat en del till ett nytt ställe varav mina däck då, så tog han fram däck, men dem som var skyltade till min bil var ju helt fel!! Yeah kul! Han hittade tillslut ett par som var oskyltade som han satte på min vinterdäck på iaf! :)


Och efter ja var på Liseberg med Kerstin nu ikväll hjälte Michael mig att byta mina på min egna med så NU kan snön komma om den vill! Tror iofs att det blir en kass vinter i år!

Liseberg var supermysigt köpte en tavla, uttryckte på den var väldigt djupt tror jag haha har inte riktigt kommit på hur man ska tolka den, men fastnade för den så kunde inte låta bli och köpa den!

Nu blir det sova imon jobb och träna som jag inte hann med idag helt enkelt ;) natti!

 

 

 

image description

image description

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: