Maria Bengtsson

soffmys

Kategori: Allmänt

gud va lyxigt detta med bärbar dator va, har ju itne haft någon innan, bara en stor klump som står på skrivbordet, nu  kan ja sitta i soffa, surfa utan massa sladdar oo ändå sitta bekvämt! Lovley!

har hållt på hela dagen nu nästan för att få det att funkar så inte mina grannar kan snålsurfa på mitt internet , ja hoppas att ja löste det som det ska vara, men får så michael kommer hit nån dag och hjälper mig fixa över lite saker från min gamla burk så får vi kolla samtidgit, men jag fick ju iaf skriva in mitt lösenord när ja skulle surfa så måste väl vara så att alla grannar med får göra det :)

annars idag har jag inte gjort ett skit faktiskt lugn dag, har haft en känsla av att osocial ieftermiddag/kväll och bara vara hemma, men man får väl ha såna dagar med va, men tråkigt att den infinner sig på en lördag kväll dock men men!

Kommentarer

  • vanessa säger:

    Visst e de gött med bärbar.. skaffade en mini nyligen.. de e en enoorm skillnad.. man kan leka med ungarna i samma rum ellr laga mat ... hets toppen e det tycker jag

    2010-01-18 | 10:38:27
    Bloggadress: http://familjenmeullerblogg.se

Kommentera inlägget här: