Maria Bengtsson

2veckor kvar!

Kategori: Allmänt

roligt att så många tyckte om min nya frisyr :) har fått höra på jobbet med att det vart snyggt, känner mig nöjd och snygg :)

Har hittat min bikiniöverdel som ja köpte ny för inte så längesen den har varit spårlöst borta! men höhö den låg i väskan jag hade med mig till skagen, jag och en kollega skulle bada men blev aldrig så! så den låg kvar i väskan och har som sagt inte hittat den förrän idag då ja skulle kolla efter en annan grej där låg den! =)

Det är itne långt kvar tills vi åker nu, 2veckor idag, för ett tag sen var det 10 veckor typ men nu är det nära snart dax att packa typ ska vara borta så länge så måste man väl planera lite!

ikväll var det match, U21 laget oj oj vilken match dem gjorde tänk om A-laget kunde spela så som dem fantastiskt bra och bra fotboll oo kolla på var roligt att se en sån bra match i fotboll!

Magnus fyllde år i torsdags har inte köpt nån present ännu men har ju ett par dagar på mig innan kalaset, hm vad ska man köpa tror nån som har nåt förslag? han verkar ha fått allt han önskar sig!

Detta blir ett konstigt hoppigt inlägg,men det är ett blogg inlägg iaf ! =)
nu ska ja fortsätta kolla på Paris Hilton programet kankse itne det bästa men rätt roligt och kolla hur löjligt och patetsikt det är :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: