Maria Bengtsson

Svimma, farligt?

Kategori: Allmänt

Har gjort om Dessis blogg nu =) hon blev nöjd!  =D

jag har en sån superbra halsduk från Peak som man bara trär över huvudet! fick den av michael i julklapp för flera år sedan och det e den enda halsduken ja använt sedan dess! men nu har den varit borta i flera veckor har inte hittat den sist ja visste ja hade den när ja och han sprang sist, vill säga ett bra tag sedan ;) haha men sen har den varit spårlöst borta!
I natt vaknade ja till och fick en snilleblixt att ja nog faktiskt hade lagt den i tvättkorgen! och gissa var den låg =D i Tvättkorgen! vilken tur så den inte hade försvunnit!!


Imorse hände nåt jätteläskigt! Ja vaknade vid 11 skönt faktiskt, fixade frukost satte mig vid datorn, och så helt plötsligt kände ja mig jättekonstig, blev iskall och sen började allt snurra! var skitläsiktig sen ramla ja av stolen svimmade typ.. och det första ja tänkte när ja "vakna" till var hoppas ingen såg mig och var är ja någonstans! varför är ja här ska vara i sänge ju..

Skitläskigt faktiskt, slog i armbågen och knät så har ett lite blåmärke fick lägga mig på sängen oo vila allt snurrade fortfarande och nu har ja mått lite halvkasst hela dagen!

Kan det bero på nåt speciellt?

Kommentarer

  • Buzzz säger:

    "Du fixade frukost o satte dig vid datorn" hehe snurrade för många varv på stolen =) Usch nää det där låter ju inte så bra. Krya på dig.

    2009-01-06 | 17:13:10
  • Kirre säger:

    OBEHAGLIGT!!!

    jaja, tur att du vaknade upp, men jag fattar inte varför..hm...det är viktigt att dricka när man vaknar,..men ändå...Jag är glad att du lever i alla fall!!



    PUSS

    2009-01-06 | 19:53:58
  • vejjo säger:

    men, fan vad läskigt! oO jag vet inte vad det kan bero på.

    2009-01-06 | 21:33:16
    Bloggadress: http://eightbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här: