Maria Bengtsson

Oj va gott!!

Kategori: Allmänt

så med tanke på allt STEARIN ja råkat söla ner så prövas nu båda metoderna kaffefilter på soffan, och linnet är i frysen =) det är ju dock lite svårt att lägga in soffan i frysen! Haha tyvärr så var det ju ett rött ljus så det går ju inte bort helt =( och ja vågar mig inte på att ta av tyget och tvätta det! Mamma! nu måste vi klä om den så här kan det inte se ut!
Men dfet funkade ju bra, det ser ut som ja blödit massa! men nej det e bara stearin! haha



Igår va ja barnvakt åt Amanda jag är rätt duktig på att leka i koja och byta blöjor på dockor! och som vi dammsög med den nya roliga dammsugaren!
 =) va jätteskoj hon va bara lite ledsen när pappa oo mamma gick men det gick över på 2 sekunder hon hitta chipsskålen och voven var ju hemma med! Lycka! sen va vi kompisar hela tiden så dem fick passat på och stor handlat med!

Sedan lagade Dessi en JÄTTEGOD pasta/kycklinggryta! mm den va verkligen jättegod!

Va duktig har vaknat tidigt hela helgen så tänkte att om ja gjorde det igår med så skulle ja träna innan ja skulle åka till dem, och det gjorde jag! halv 9 va ja på gymet! passde på att ta en walk på rullbandet och på tv just då var det 2 skjutningar kvar på damernas skidkytte igår (masstart tror ja det va) spännande så det blev 25 min promenad med inte riktigt planert men ja hann klockan 10 var ja hemma hos michael!

Blev ett nytt pass idag, divers överkroppsövningar mest focus baksida axlar men även några bröstövningar och Mage! prövade att köra situps på den stora pilatesbollen har bara kört på den lilla innan, (finns flera olika storlekar på dem) men va mycket bättre det gick men va jobbigt det är! inte på samma sätt som att ligga på golvet att göra situps får ont i nacken när ja gör situps på golvet, så ska fortsätta göra dem på bollen tror ja!

Imorgon blir det ett nytt pass!då med Ben och Armar tror ja =) kanske slänger in några situps på bollen då med !


Kommentarer

  • mamma säger:

    Det verkar vara dags att klä om soffan ja =) kanske du kan komma ut på lördag så vi kan åka till Göksäter och köpa tyg, jag har barndansen på lördag, men vi slutar klockan 12, vi kan träffas på Göksäter eller så ställ din bil hemma hos oss så kommer jag och hämtar dig, vi kan avtala var nycklarna finns så du kan parkera i garaget och gå in och värma dig lite om du är tidigare ute än vad jag är hemma. Jag är hemma ca 12.15. Kan sy medan du är här, om du har tid att vänta // Kram mamma

    2009-02-24 | 08:35:08
  • Leonora säger:

    Godmorgon :)

    allt väl?

    2009-02-24 | 08:38:15
    Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
  • Leonora säger:

    sv; härligt :)

    jadå det går allt, förkyld bara "/

    2009-02-24 | 09:22:23
    Bloggadress: http://magiskaminnen.blogg.se/
  • Du vet inte säger:

    Tjenaree!



    Vad med o tävla i min blogg :D



    wohooow hihihhh



    Följ gärna min nya heta blogg på blogglovin.. du kommer tycka om den...



    Kram / du vet inte

    2009-02-24 | 14:32:28
    Bloggadress: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: