Maria Bengtsson

ÄnglaFaster skriver av sig!

Kategori: Allmänt

har träningsvärk! i rumpan! haha va på gymet i går körde ben och rumpa och lite armar, gick bra faktiskt

Det har varit mycket nu, finns saker ja inte skrivit här på bloggen som händer runt omkring
ja är en känslig männsika gråter lätt och kan må dåligt lätt..
Mamma och Pappa håller på att sälja huset, känns jobbigt har ju varit en bra grund och bo på och leva i man har kunnat åka dit när man känner att man behöver den friska luften på landet, nu kommer inte det gå inte till det huset iaf, men som pappa säger det är ett kapitel i våra liv som får ett slut och nu kan vi börja på ett nytt. tråkigt men det kommer nog bli bra...

Älskade Kevin, såg fram imot att få lära honom mycket och får vara med honom, gråter bara ja tänker på honom tänker på hans älskade familj, han var inte min men ja gråter massor ändå många tankar på honom! Men ja hoppas att han har det bra med sin bror! och dem leker där upp nu med kanske fler änglabarn. Men hans Änglafaster saknar honom!

och samtidigt tänker ja på hur ja själv är som person, varför kan ja inte prata med mina nära och kära om hur ja mår? sitter den mörka tiden kvar? hur ska man få den oo släppa ja vill ju kunna prata om allt!  inte lätt, ja försöker verkligen är en bra människa ja vet det, bryr mig om mina vänner bryr mig om min familj men ändå har ja en klump i magen och huvudet som säger att ja inte räcker till,  man ser "gängen" på stan, 4-5 kompisar som kommer tillsammans, ja vill med ha ett sånt liv,  ja blir avundsjuk! känner mig ännu sämre!  men ändå vet ja längst in att ja är en bra människa!

sådär ja lyckades börja gråta lite nu med men det är så här ja känner mig ibland, kanske itne som en hemsk människa men otillräklig!

men ja måste få iordning på mitt självförtroende för att känna mig som en bra människa, vill ju med ha en kille och vara lycklig med!
Ne med detta deppiga inlägg ska ja nu sova...men ja ska bjuda på en bild som gör att ja iaf känner mig snygg.

Imorgon ska ja träffa julia, vi har inte setts på ett bra tag, pga olika saker inget ja vill skriva här! men ja kan säga att det gått nu ett tag och ja jag saknar henne nåt så massor!! hoppas vi kan få det lika bra som vi hade det förra året och likaroligt! Saknar henne..!



Kommentarer

  • Elin säger:

    Tack tack! :D

    2009-02-18 | 12:05:57
    Bloggadress: http://pumanan.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Du vet ju att du kan prata med mig. Vad är det nu som du känner att du inte kan berätta?

    Jag finns ju här för dig.

    Kram

    2009-02-19 | 10:31:08

Kommentera inlägget här: