Maria Bengtsson

2 änglar

Kategori: Allmänt

usch igår va en jobbig dag, vakna när michael ringde trodde han skämta när han fråga om ja kunde komma dit med en gång, (vi ska ju byta bromsar, trodde det va det han ville så tidigt) men sen hörde ja han va ledsen då flög ja upp ur sängen!
läget var kritiskt för lillkillen, insåg inte förrän då ja nästan var framme då det svichade förbi 2ambulanser med blåljusen på att det faktikst var riktigt riktigt illa!
en stund senare fick ja det jättetråkiga beskedet han hade inte klarat sig, det är inte rättvist! varför? dem har varit med om så mycket jobbigt varför nu detta? dem behöver det inte!
jag lider så fruktansvärt mycket med dem!
senare på dagen åkte ja oo amanda upp till dem på sjukhuset för att ta farväl av honom, alla i familjen var där, jättejobbigt ja önskade hela tiden att han bara skulle vakna! ja vet inte vad ja ska säga bara gråter!




Jag Är jätteledsen för eran skull! säg bara till om det är nåt ja ska göra!

Kommentarer

  • Therese säger:

    Fint inlägg du har skrivit, jag kan kan inte låta bli att gråta heller, har haft gråten i halsen sen igår förmiddag, så hemska saker får ju bara inte hända, usch! Du får jättegärna hjälpa mig med bloggen! Det va jättesnällt! Jag vill ha lite nya bilder å sånt men jag har inte lagt in dem i datorn än, men jag kan ju återkomma när allt sånt är klart! Tack så jättemycket på förhand ;-)

    2009-02-08 | 20:04:23
    Bloggadress: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: