Maria Bengtsson

arg

Kategori: Allmänt

Fy fan!

Nån har hittat min katt, tjejen.
Ringde hon man skulle ringa, jo visst det var tjejen samtalet flöt bra tills hon undra varför hon hade rymt sa som det var att ja hade åkt på semester jag hade kattvakt men ändå hade hon rymt, då hörde inte kärringen att ja sa att ja hade kattvakt, och trodde ja hade lämnat katten ensam hemma i 3 veckor! varpå hon näst in till skällde ut mig för att vara en dålig kattägare, så fick ja lugnt berätta samma grej en gång till att min pappa hade passat katterna!

sen så sa vi att ja skulle komma hem till henne, då hade ja bestämt mig för att ta hem henne igen, och då börja tanten med att hon trodde hon var dräktig, okej tänkte jag, så sa hon att hon hade varit hos vetrinären idag med henne och gärna ville ha lite pengar för det! 1000kr för nån jävla hormonspruta, 400 för undersökning om hon var dräktig, och 300kr i arvode! hallå kärringen ville ha 1700!!! kr av mig för att ja skulle hämta MIN katt! och så hade hon bokat tid till för kastrering hos nån dyr vetrinär för hon var ju inte kastrerad och det behövde dem vara!


Grinig som fan!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Strunta du i den här griniga kärringen och i att hämta Tjejen inte tusan skall du betala 1700 kr för att få hem henne efter så här många veckor, nej stå på dig // Kram <3

    2009-08-25 | 19:12:32
  • elin säger:

    haha, VAAA?! Vadå ta sig friheter?!



    Japp, skickar lösenord när de är ordnat sen!

    2009-08-27 | 18:05:29
    Bloggadress: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: