Maria Bengtsson

saknat mig? ;)

Kategori: Allmänt

det händer inte så mycket nu har ingen lust att blogga, som ni märkt inte blivit många inlägg sista tiden!

Har äntligen fått tillbaka min mobil, efter allt krångel och peppar peppar den funkar faktiskt! riktigt bra tilloch med! så jag hoppas iaf att den håller i 2-3 månader till då det blir ett annat abonnemang/kontantkort och kanske då även ny mobil får se.

I morgon ska ja vara barnvakt till Amanda, kanske det blir fint väder då åker vi nog till slottskogen och kollar på alla djuren och leker i den stora lekplatsen!  så jag hoppas på sol iaf! =)
Va hemma hos dem ikväll, har haft min bil där så matade amanda mig med russin, inte min favorit direkt, men fick trolla väck dem. och sen skulle ja tydligen äta massa skorpor då hon försökte trycka in massa skorpor!
Hon blir bara sötare och sötare det lilla charmtrollet! snart sitter hon och dricker öl med sin favoritfaster på krogen ;) haha

Kommentarer

  • Hemlig Beundrare ;-) säger:

    Klart vi saknar dig ;-)

    Så det blev ingen middag hos Anders ? :-O



    2009-04-04 | 09:01:59

Kommentera inlägget här: