Maria Bengtsson

tralala! TRÄNINGSKOMPIS?!

Kategori: Allmänt

Idag e det måndag och inte vilken måndag som helst det e tråkmåndag!!!
Fan va tråkigt der e! har tränat gick itne så bra, har förlorat all min muskelmassa  =D haha eller nåt iaf!
gick som sagt itne så bra, men men bara och komma igen och fortsätta träna, kan vara för ja inte är fullt frisk än, kankse va därför det gick trögt och va tråkigt idag men men det ger sig väl, bara man hade nån och träna med blir ju så mycket roligare då!
Skulle ju kunna träna med daniel men han åker ju och tränar med kristina direkt efter jobbet, så det går väl inte riktigt det heller han vill väl inte vänta på mig, dessutom har vi inte gymkort på samma ställe, Nån med sportlife kort som vill träna i göteborg med mig ;)

ska utvidga mina kockkunskap idag, ska försöka göra en köttfärspaj.. hmm undra hur det går, tur att vi har en pizzeria som ligger i närheten ifall allt går åt knasbollen! =D

Har en hemlighet som bara några få vet om! tänk att ja ska få bli så vuxen som alla andra vuxna inte klokt! ja e ju bara barn!! eller nåt åt det hållet känns så iaf, även om det va 3år sen ja flytta hemifrån men nån gång ska väl ja med bli stor flicka!

tjipp tjopp!

Kommentarer

  • Lillefot säger:

    Meeeen, jag vill ju också veta :D

    2008-02-11 | 21:07:50
    Bloggadress: http://syberia.blogg.se
  • castru säger:

    Jag vill också börja träna snart, de va ett tag sen nu

    2008-02-11 | 21:19:25
    Bloggadress: http://castru.blogg.se

Kommentera inlägget här: