Maria Bengtsson

förlåt!

Kategori: Allmänt

ja glömde skriva igår att det va allmän städdag igår med, ;) och att min
dammsugare hade slutat fungera så ringde min bror michael femtioelva gånger men han vägra ju svara, men tillslut ringde vi dessie och då svara dem! =) och så fick vi låna en dammsugare!! tack!! ni skulle sett hur här såg ut ;)

idag då har ja vart på jobbet, mycket och göra på kort till va ju besiktnign idag, allt blev ju dock inte klart bara lite småskit kvar, så det fixar sig imorgon!

när ja kom hem från jobbet va det strömavbrott!! har aldrig hänt här innan!
men 2timmar senare så har vi ström igen! va ska man göra i en liten etta på 27kvm när varken tvn, elller datorn funkar! går inte göra så mycket! =( fick slå död på lite tid med en promenad va skönt eftersom det va så Gött väder ute!

Nu måste ja diska innan daniel kommer så han inte klagar och retar mig för att det e min tur oo diska! :D

Puss

Kommentarer

  • castru säger:

    Oj 2 timmar, det är ganska lång tid. Jag har aldrig behövt vänta längre än 30 min när jag bodde på Gotland =)

    2008-02-18 | 20:07:15
    Bloggadress: http://castru.blogg.se

Kommentera inlägget här: