Maria Bengtsson

höhöh

Kategori: Allmänt

förlåt ;) Haha

ja vad har hänt? ja vet inte vad ja vill skriva va ja  har lust att skriva,  kräftskiva i lördags var trevligt, åkte ut rätt tidigt på lördagen åt lunch mamma hade fixat nån pastagratäng =D grannarna kom vid 7,  sedan dags för massa räkor oo kräftor!! Smaskigt! det är så gott!
tvättade bilen i söndags, nu ser lilla skrothögen pelle lite fin ut, men måste nog vaxa honom tror ja, så den skiner lite mer nu ser den bara så matt och tråkig ut,  sen ska runtorna tonas lite med tänkte ja, så den ser lite cool ut, sedan ska sådana

 

här klädslar införskaffas fast rött där det e vitt tror ja, eller så kanske det blir snyggt med dem vita till, va tycker ni som sett bilen?

Kissarna lever och mår bra dem har nog växt lite sen ja fick dem, dem busar och ska gärna sova på min kudde när ja ska sova, måste nog lära dem att dem ska sova i fotändan och itne på min kudde sån lyx ska dem inte få ha det! men dem är så söta och dem har börja gå runt och pipa så fort ja inte ger dem det minsta till uppmärksamhet då sätter dem sig nedanför och piper ser lite gulligt ut faktiskt! =D
  


Vet ni, ja har bokat ett nytt Bodypump pass imorgon kväll ska det svettas, kerstin tänkte springa så ska inte banga mitt bodypumppass!! =D måste nog sova nu för det tror ja

godnatt

Kommentarer

  • mamma säger:

    Hej, tag du rött där det är vitt, det blir snyggt, vitt blir så smutsigt fort. Vad katterna beträffar så tycker jag att du skall ge dom en egen kudde att sova på, dom vill ha närhet och värme till dig =)

    Om du kommer i håg Boppen, så låg han alltid på min kudde och sov, till slut fick han en egen kudde och sov på den. Fortsätt du att prata med katterna, Alfonz går omkring hrä och pratar med mig också, Inez och Freja med för den delen, men det är bara att svara dom. Kram

    2008-08-27 | 11:01:50

Kommentera inlägget här: