Maria Bengtsson

Hjälp mig?!

Kategori: Allmänt

vakna halv 5 kunde inte somna om har bara legat oo vritt mig snart dax och åka till jobbet första dagen efter semestern!
blir bilen till jobbet idag ;) massa saker som ska med så det va skönt att vi köpte en bil lagom tills dess! =D

Fick en ny steroe av min storebror igår! blev jätteglad, ville inte ha en gamal kassetspelare i, och hade fått låna en annan ny men vi hade ingen sladd till den, så han åkte och köpte en och överraskade mig med!! Han e bäst han! =D
så fixade han lite småsaker på bilen med, tur ja har han som hjälper mig och som tycker det e skoj!

har funderat min ena katt ska få ett nytt namn, killen ska få heta Zack som han gjort, men hon passar inte som Zick,
NÅN som har ett förslag på kattnamn?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: