Maria Bengtsson

Börjar bli sjuk..

Kategori: Allmänt

Börjar bli sjuk! Snuvig ont i halsen och känner mig svag och lite lätt febrig men har ingen feber iaf. Har inte tid och varit sjuk just nu, JAG har hur mycket som helst och göra på jobbet! R är Sjuk och finns ingen att sätta på mina platser just nu så får hoppas att sjukdomen Inge bryter ut utan går över bara av sig själv.. Lite sömn kanske gör att den försvinner? Tycker dock bara det blivit sämre sista dagarna, kanske bryter ut lagom till helgen? Min vanliga otur i så fall! F fortsätter att tjata om att ses? Jag vill ju inte varför ska det vara så svårt att förstå? Att ett nej betyder nej? Blir trött på det. Deppig kväll. Ska sova tror jag. Känner mig lite less på allt just nu!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Krya på dig och strunta i denna F, vill du inte träffas så vill du inte, bry dig inte om att svara nästa gång. Kram <3

    2011-03-10 | 12:57:20

Kommentera inlägget här: