Maria Bengtsson

Grym!

Kategori: Allmänt

Oj oj oj oj!
Helvetes dag på jobbet har en kollega som verkligen är sämst på att samarbeta!! Man blir så jäkla irreterad borde inte bli det men han e 53 och känns som han e 3!

Blir mycket mat i bloggen nu men det är ju det enda intressanta just nu ;)
Lagade till kycklingen igår med mozzarella ost och gjorde sallad och egen guacemole till! Mmmmm det var så gott att jag tillochmed längtade till lunchen idag och jag har aldrig lunch med mig annars. Försöker bli bättre på det får se hur det kommet gå :) gått 4dagar denna veckan iaf och imon har jag blivit inbjuden på hemlig lunch! :) av Bästaste Emelie!

Eftersom jag inte riktgt valde och ta rast idag så åt ja maten när ja kom hem och små mös i soffan innan träningskläderna åkte på och ett arm-ben-pass genomfördes på gymet lagom mör i armarna men det e bra!

(som vanligt kanske inte maten gör sig på bild men trust me!! It was dellucios!! :)

 

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: