Maria Bengtsson

olyckan

Kategori: Allmänt

om krocken känner att ja har lite tid att skriva vad som hänt och så nu, hade verkligen ingen lust att skriva igår!
jag stod still vid rött ljus, och så ser ja bara en bil komma bakom mig i full fart och han har nog inte upptäckt att ja står helt still han hinner väja lite när han upptäcker det, men det smal nåt fruktansvärt! hade ju ann-christine och nathalie med mig i bilen, nathalie satt på den sidan där smällen tog så va jätterädd att det hänt henne nåt, chokad arg och rädd slet ja av mig bältet och kollade lite sen så fatta ja va som hänt! haha.. chokad kan man säga!
man tror ju inte det ska hända sig själv, jag såg han i spegeln men hann precis tänka att nu smäller det och då small det läskig känsla man var helt skakig efteråt.

fick sitta på akuten någon timme tills ja fick reda på att det va vänte tid i mellan 5-7 timmar jag valde och åka hem! kan ju inte sitta där halva natten!
men vi klarade oss alla utan några olyckor och även dem 2 i den andra bilen,

så idag ringde jag för att få reda på var min bil stod, och om det skulle gå oo laga men som vi misstänkt gick det inte.
så den är död nu, skulle byta bil men det va ju inte ritkgit så här ja hade tänkt ;)

hämta alla grejer förut med michael, och fyllt i ett tråkigt papper

Så här såg min bil ut



Smög tog även kort på den andra bilen då vi fick reda på att den stod på samma ställe, och så här ser hans ut nu



Kommentarer

  • mamma säger:

    Vi får tacka alla där uppe, som hjälpte till att ni klarade er, snacka om änglavakt, tur att alla klarade sig. // kram mamma <3

    2009-05-08 | 21:28:15
  • Veronica säger:

    Fyfan vilka nötter det finns. Tur att ni klarade er :) tråkigt med bilen. Pöss och kram

    2009-05-09 | 01:20:12
    Bloggadress: http://weby.wordpress.com
  • Magnus säger:

    ser inte ut som så mkt men är nog mkt mer än man tror! synd att dom inte lagar den! men bäst var ju att ni klarade er oskadda! /Magnus

    2009-05-09 | 07:27:16
    Bloggadress: http://magnusbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: