Maria Bengtsson

ja så kan det gå

Kategori: Allmänt

oj nu har det blivit lite uppdaterning jag vet!
Har helt enklet inte haft någon lust

men ska skriva lite nu!

Långhelg har det varit skönt att vara ledig 4 dagar! men har vaknat vid halv 7, kvart i 7 och trott att ja försovit mig men idag sov ja till halv 1! det är sjukt har inte sovit så länge på en helg om ja inte vart ute oo festat då men va tydligen trött :)

i torsdags köpte jag ny bil blev en renault 19.  och igår vaxade vi upp den blev fin! lite små skönhetsfel men jag kan komma någonstans iaf! tex till oo från jobbet!

va ute på orust i fredags! åt jättegod mat :) tack!

Igår nu ska ja berätta nåt kusligt, så passa jag amanda medans hon sov så mycket och dessi kunde åka till kyrkogården! jag är lättskrämd som ni vet innan, och så sa dem kevin och robin är och leker på nätterna och att det kan störa i babylarmet. den började brusa till, jag smög in till amanda för att se så hon inte va vaken men hon sov så gott, smög ut igen och den fortsatte spraka! i typ 10min! va skitläskigt!

Nu ska ja sova är lite förkyld så behöver det! som ni dessutom ser till höger så har ja precis börjat twittra får se om det är nåt för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: