Maria Bengtsson

Hallen!

Kategori: Allmänt

jag har letat iegenom alla mina bilder hitta inget jättebra kort på hur hallen såg ut innan, eftersom ja nu då glömde ta kort på den hur den såg ut innan ja målade om ;)
men hittade ett med mig själv på, där man iaf ser lite av färgen som va innan :)

Man ser inte så jättebra, ni får helt enkelt komma hit oo kolla  =D haha
 
Och en bild från igår då nathalie försökte äta upp Zack! han låg snällt kvar utan att bli arg, vilket ja trodde att han kanske skulle bli, men hon lyckades inte äta upp honom :)


 

Kommentarer

  • mamma säger:

    Verkar ha blivit en snygg hall, kommer och kikar på den en dag ;) det är lugna och fina katter du har, bra temperament, typiskt Siames katter. Nathalie var för go´, hon älskar tydligen djur. Ha det gott kram mamma

    2009-05-18 | 09:13:30
  • A-Ch säger:

    Nu minns jag färgen ;) Haha Guldfisk minne ibland.

    Kommer förbi och inspekterar någon dag =D

    2009-05-18 | 10:05:26
    Bloggadress: http://frogspace.blogg.se/
  • Therese säger:

    hallå snygging, skulle vilja ha din hjälp att ändra lite på bloggen om du e sugen?? Hoppas du mår bra kram kram

    2009-05-19 | 22:50:31
    Bloggadress: http://thelanderspangberg.blogg.se/
  • Therese säger:

    ja det är den vanliga bloggen, den andra låter jag va så länge, den ska ju avslutas sen i höst efter förlossningen så den kvittar...



    Jag e lite sugen på lite fjärilar å så eller nån regnbåge, vad tror du om det? glitter me kanske om det går att ordna, resten får jag fundera lite på och kolla om jag har några passande foton....

    2009-05-20 | 19:56:06
    Bloggadress: http://thelanderspangberg.blogg.se/
  • Cerveza säger:

    När får vi stiga på med mer information? Nu har vi ju stått och väntat i hallen en hel vecka ;)Hahaha

    2009-05-24 | 14:53:54

Kommentera inlägget här: