Maria Bengtsson

Mobila problem

Kategori: Allmänt

Blir så trött, har haft mobilen på lagning nu i 2veckor drygt för den stänger av sig hip som hap, hämtade den i tisdags hos 3 och nu 2dagar senare, tror ni inte problemet är kvar? Jo! Jag blir så fruktansvärt trött, det är ju dock inte 3s fel dem skickar ju ändå snällt iväg utan gnäll som många andra. Men det kanske är dags att över ge sony ericsson för min del då jag bara haft problem med dem. Funderar faktiskt starkt på det. Känns som dem bara blir sämre ericsson telefonerna. Är 4månader kvar på garantin så får väl gå och snacka med dem igen. Kanske ska vänta nån dag till och se om problemet kvarstår. Tror ju dock det. Hatar när det strular!!

Kommentarer

  • Magnus säger:

    va!? jobbigt!! varför kunde dom inte fixa det på en gång? :S dom ville väl ha mer att göra...



    kram

    2009-03-13 | 15:07:37
    Bloggadress: http://magnusbengtsson.blogg.se/
  • hanna säger:

    hej. nä vi är ju inte inne samtidigt jag har börjat jobba nu så beror nog på det sitter nästan aldrig.. men jag skickar bilderna när jag har valt ut bilder=)

    2009-03-13 | 15:44:40
    Bloggadress: http://ekegrenhanna.blogg.se/
  • mamma säger:

    Fy vad trist med krånglande mobiler, har ni likadana du och din syster ??? // Kram mamma

    2009-03-13 | 17:06:34

Kommentera inlägget här: