Maria Bengtsson

fredag den 13de

Kategori: Allmänt

jotack! det kan man allt kalla det, har verkligen inte varit min dag! började med att ja bråkade med ett krångligt tapetbord gick inte in i bilen så fick tråckla och ha mig men sen fick det plats!
Skulle åka upp och fika i fikarummet med Hasse, då va gatan utanför avstängd eller det var iaf parkeringsförbud mellan 9-12 fick åka runt och leta parkeringar hitta en som ja tyckte var bra, ändå ja inte tänkte på var korsningen som låg i närheten, stod 1m för långt in i korsningen vill säga förbjudet! Parkeringsböter 800kr!! Mindre kul just nu kände ja men men får la skylla mig själv lite då ja inte tänkte på det!
Sedan fikat ner igen till lägenheten för att fortsätta tapetsera då skär ja mig i fingret gör ont och börjar blöda en del, inga plåster heller =( suck.. efter en stund med en hel del lyckad tapetsering tänker ja mig inte för, och plums rakt ner i vattenhinken!
verkligen inte min dag!

Nu är jag hemma hos Ann-christine vi har varit på frölunda torg en sväng, och nu ätit massa mat! =)

Ska hem till Michael och Dessi sedan och dricka baileys och spela monopol! =)

Hoppas att denna fredag den 13 slutar bättre än den börjat!


Puss oo smek!

Kommentarer

  • A-c säger:

    Hoppas du hade bättre tur i Monopol ;-)

    2009-03-14 | 10:39:12
    Bloggadress: http://frogspace.blogg.se/
  • mamma säger:

    snacka om otursdag =( bättre lycka i fortsättningen // Kram mamma

    2009-03-14 | 13:27:09

Kommentera inlägget här: