Maria Bengtsson

2008 är ju slut!

Kategori: Allmänt

Så 2008 har varit slut nu i 3dagar känns konstigt att det varit nyår och allt sånt oo man nu ska säga 2009 hmm kommer nog ta ett tag oo vänja sig, för det har inte infunnit sig nån sån byta år känsla som man alltid har haft in för alla andra nyår men nytt år är det ju iaf =)
vad händer 2009? hmm inte så mycket som ja vet än iaf inte mer än att jag ska bli faster Igen, åt ett tvillingpar om allt går som det ska men det hoppas vi =)
jag har lovat mig själv att ja ska bli bättre på att spara pengar så det ska ja nog lyckas  med hoppas ja!!

Men här kommer ett lite lista/test/summering av 2008

Nyårstestet!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Klarade Mitt körkort!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag har aldrig några

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
inte vänner men min storasyster hon fick en lite Nathalie 22/11

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5.Vilka länder besökte du?
var i danmark med jobbet

6. Är det något med år 2008 som du vill ha år 2009?
hmm nja ja hoppas 2009 blir bättre!

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
30mars, och 22/11

8. Vad var din största framgång 2008?
hmm hade nog ingen förutom körkortet då

 

9. Största misstaget?
Beror på vad man ser som misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
sjuk

11. Bästa köpet?
inte mer än att min bror köpte en bil, som ja nu ska betala av!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat till mig och katterna (kläder)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Massa saker

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?
hmm har ingen låt som ja kommer ha som 2008s låt

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
lärt känna mer folk!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
haha alltid skönt oo vara ledig, så jobba mindre =)

18. Hur tillbringar du julen?
Med familjen

19. Blev du kär i år?
var kär men det tog slut,

20. Favoritprogram på TV?
room service och inredningsprogram

21. Bästa boken du läste i år?
Emma, Mias dotter Maria Ericsson

22. Största musikalista upptäckten?
oj räcknas Bandit?

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Nej önskade mig inte så mycket men blev jättenöjd med det jag fick

25. Något du önskade dig men inte fick?
En miljon

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
jobbade

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nåt fanns det säkert men inget ja kommer på nu

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Tunikor och slappis

29. Vad fick dig att må bra?
Mina vänner och min familj

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
hmm tror inte det fanns nån som ja var extra sugen på

31. Vem saknade du?
Daniel, och Kerstin

32. Den bästa nya människan du träffade?
Sandra


Så det va väl en del av 2008 ja hoppas iaf att mitt 2009 blir bättre för mig själv personligen kanske lite Love in the Air! och lite mer träning som alltid haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: