Maria Bengtsson

Jävla strumpidiot!

Kategori: Allmänt

Låg i soffan oo tittade på tv, och så är det nån idot som ringer på min hemtelefon från okänt nummer och ja brukar inte svara på okänt nummer, det hade väl ringt 4-5 ggr från typ klockan 18 så tänkte ja får väl svara då, vet ni vad det va för idiot?
Han skulle sälja strumpor som var jättebra och som ja absolut inte skulle bli besviken över! för alla han kände som köpt dem var jättenöjda! man skulle "bara" få betala 40kr för portot för 4par haha! bullshit!

Jag tackade nej och va enivs och sa nej även om han försökte!
Och sen blev kille skitgrinig och så sa han "Ha en trevlig kväll och där tjänade ja lite mindre pengar" HAHAH som om ja bryr mig hur mycket han tjänar oo  inte mig tjänar han inga pengar på om han ska vara så =P


Idioter finns det gott om!
 
Idag på jobbet körde ja vilse till Kungsbacka, haha låter som en svår grej och göra men Maria lyckas!  Min Chef sa första avfarten och i rondellen vänster, sagt oo gjort Maria tog första Avfarten stod Kungsbacka/Lindome på den, men tror ni det var rätt! haha! nej det va en för tidigigt visade det sig då ja fick ringa om vägbeskrivningen igen! =) då sa han vilket det var och hade han bara sagt att det var mot Freeport så hade ja hittat lätt som en plätt! =D
Men fram kom ja iaf!

Panerade Lax till Middag idag, det blev jättegott, ja är inte så förtjust i fisk men lax tycker ja är ok, så provade att panera den Smaskigt blev det, ja bladnde i citronpeppar i min panering blev *delilicusos*

Nu är det dags för kudden snart, är jättetrött, ska se om ja lyckas sova tidigt för en gång skull fastnar ju alltid framför nåt skit på tv inte bra när man ska upp typ 6 på morgonen!

Kevin börjar må bättre och hoppas han snart får åka hem med sin mamma oo pappa!
Puss oo godnatt på er!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha köra fel är du/vi bra på ;-)

    2009-01-15 | 13:50:03
  • vejjo säger:

    HAHA! jag hade luskat ut hans adress och skit och beställt i hans namn så han får ett par sketna strömpor själv :D

    2009-01-15 | 19:29:23
    Bloggadress: http://eightbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här: