Maria Bengtsson

härligt med livet

Kategori: Allmänt

Oj va mkt som händer nu! Träffade Daniel igår, han va här vi åt lite mat, ja körde hem honom, det kändes bra, roligt och kunna umgås som bara kompisar tycker ju självklart jättemycket om honom fortfarande men det e inte "ooo va ja älskar honom känslor" utan mer att ja bryr mig om honom och vill att han ska må bra!
och han bryr sig ju om mig det har han ju sagt så det känns med bra, det känns bra att vi kan vara så bra kompisar trots allt!
och sedan efter ja kört hem honom, kom Christian, vi kolla film mumsa godis, och så sov han här, vet inte varför men ja fick för mig att han kanske ville mer än sova, då han ville ha någon oo krama sa han.. men blev faktiskt på ett bra sätt väldigt överraskad att så inte var fallet! det gjorde mig glad att ja kunde umgås med honom utan att det blev så! det gjorde Maria Glad! :D

Idag i skatås då ja gjorde min lilla runda, så peppa ja upp mig lite då ja såg Christian Olsson på parkeringen han e ju ändå en världstjärna! =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: