Maria Bengtsson

kanske ska testa på mig detta..

Kategori: Allmänt

hmm idag är det grått kallt och allt känns bara tråkigt!! vakna imorse ville bara ligga kvar oo gråta i sängen, vet inte varför kände mig bara så ensam trotts att min älskling låg där i sängen och med skulle vakna, ville inte alls gå till jobbet!! fy bubblan...

på jobbet gick det väl sådär, kände som att allt bara blev kasst!

Nu har ja även börjat mitt nya projekt ska se om ja lyckas få mig ett friskar oo sundare liv Stegräknaren är inskaffad,  =) ska se om ja lyckas gå ner några kilo till jul som ja hoppas på! eller är mitt mål iaf! =) får se om tålamodet håller, starta starkt igår, promenad på 5000steg tänkt varje dag, igår blev det 6320 så lite förmånga om man ska tänka så ;)
men bättre med fler än mindre :P

Tjipp tjopp

Kommentarer

  • Anonym säger:

    När man loggar in klickar man på startsidan sen kommer det upp olika altenativ, typ design o inställningar
    nån av dom hittade jag hjärtanen på.. Kram :-D

    2007-11-05 | 20:05:06

Kommentera inlägget här: